My Secret

Wtorkowe szaleństwa

3/07/2014

Jak na ostatki przystało, trzeba było hucznie zakończyć karnawał. Postanowiłam, że przed wyjściem na imprezę przygotuję moje znajome na wyjście :) W raz z Olą zabrałyśmy się do rzeczy:

Następnie w moje ręce wpadła Ola... :)

A efekty naszej pracy wyglądały następująco:

Magda

Ola


Ania 


Paulina (którą malowała Ola)


no i moje smokey


Niestety zabrakło trochę czasu by skupić się na sesji i dokładniejszych zdjęciach makijaży ale na pewno będzie nie jedna okazja by móc powtórzyć ten wieczór. Makijaże dziewczyn wykonałam paletką Sleeka "Garden Of Eden" która zdominowała całą moją kosmetyczkę i nie mogę się od niej oderwać :) kilka słów więcej o tej paletce na pewno znajdzie się w następnym poście. A na ustach? Błyszczyk z My Secret o numerze 204. Bardzo jestem z niego zadowolona! Akurat w drogerii Natura znajduje się w promocji i możecie go nabyć za 5,99 więc to na prawdę nie dużo :)


Relację również na swoim blogu zamieściła Magda! Klik->  http://www.sztukastudiowania.pl/2014/03/make-up-session.html


Pozdrawiam Was!




You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję za podzielenie się opinią.