Pierwszy post :)

3/06/2014

Jest mi niezmiernie miło powitać wszystkich odwiedzających mojego bloga! W końcu wystartował i mam nadzieję, że posty znajdujące się w nim przydadzą się nie jednej osobie. Zachęcam do obserwowania bloga i fanpage'u na facebooku oraz dzielenia się własnymi opiniami! W końcu świat makijażu jest pełen ciekawostek, kolorów, przeróżnych wariacji oraz wyrażeniem własnego ja :) Jak widać u góry znajdują się kategorie, które z czasem tworzenia bloga będą uzupełniane. 


Jestem szalenie podekscytowana, iż mogę dzielić się z szerszym gronem osób swoją pasją i pracą!

Z tego oto miejsca chciałabym ogromnie podziękować Magdzie, która przyczyniła się do powstania strony w tak estetycznym i pięknym wydaniu! Magdę możecie śledzić tutaj -> http://www.sztukastudiowania.pl/ 

także... skromnie życzę sobie inspiracji i cierpliwości :) To dopiero początek a już się cieszę! :)

Pozdrawiam Was.

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję za podzielenie się opinią.