cienie

HOT COLORS by My Secret

3/25/2014

Witajcie! :)

Dzisiaj wybierając się do drogerii Natura, przykuła moją uwagę szafa My Secret, która ogromnie mnie ostatnio pozytywnie zaskakuje! Mój wzrok przykuły oczywiście kolory... Ale jakie! Jest to paletka 4 cieni, która prezentuje się tak: 




Co oferuje nam producent? Na odwrocie możemy przeczytać:
"Paleta matowych cieni w intensywnych kolorach, które wpisują się w najnowsze tredny na wybiegach. Aksamitna i delikatna struktura ułatwia aplikację. Cienie znakomicie przylegają do powieki. Kryją już po pierwszej warstwie."

Pierwszą moją myślą było, no wszystko fajnie, kolory piękne ale co z pigmentacją? I tutaj dostałam odpowiedź... Kiedy sprawdziłam je na swojej ręce aż nie mogłam uwierzyć i zatkało mnie :) Na samym początku wzięłam pomarańcz. Nawet po roztarciu jej, kolor miał w sobie niesamowitą moc! Pomyślałam, że warto ją kupić i przetestować chociażby dla Was. Poniżej zrobiłam swatche, niestety ale przy sztucznym świetle, bo już jest późno :(


Pigmentacja zachwyca, już sama nie mogę się doczekać gdy będę miała trochę wolnego czasu i zmaluje jakiś makijaż tymi cieniami! Cena paletki jak dobrze pamiętam to 13,90 zł :)

Zachęcam do kupna, bo za taką cenę na prawdę warto! Takie kolory ożywią nasz makijaż w 100 % :)


Pozdrawiam!

You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję za podzielenie się opinią.